2...

11:e september passerade utan större missöden, nu är det två dagar kvar. Amanda och jag befinner oss i Runtuna hos mina föräldrar. Lillebror är också här, hitrest från huvudstaden. Här är allt som vanligt, utom att resten av mina saker, de som inte fick plats hos Amanda, tar upp större delen av övervåningen. Det borde ju, om inte annat, vara skäl nog för mamma och pappa att längta tills jag flyttar tillbaka till Linköping.

Amandas katt (hund/häst?) Greger blev inte glad när jag åkte. Han har gömt sig under täcket de senaste dagarna, som han brukar göra när man packar. När vi tog upp honom för att ta farväl såg han mest sur ut. Han kommer nog över det när matte kommer hem på måndag.

Husdjuret Greger och matte Amanda

A presto

Marco Maccherone

 


Kommentarer
Postat av: mannndy

Hehe han kommer nog sakna dig ungefär lika mkt so jag <3

2009-09-12 @ 19:59:37
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0