3...

Tre små grisar? Tre vise män? Nej, tre dagar till avfärd!

Den preliminära packningen är färdig. Den slutgiltiga gör jag i Runtuna, där jag har gitarr och sängkläder. Det är inte helt lätt att hålla sig under Ryanairs viktgräns när man ska flytta. Jag får ha 10 kg handbagage (måttbegränsat till 55x30x20 cm) och 15 kg incheckat bagage, fördelat på två väskor. Gitarren är dock inte inräknad i de 15 kilogrammen, som tur är. Taktiken är att packa så mycket och så tungt som möjligt i handbagaget, för det är ganska svårt att komma upp i 10 kg med en så liten väska. I det incheckade har jag i stort sett bara kläder, men det kan ändå bli knepigt att hålla gränsen. I värsta fall får jag väl packa ner några heliumballonger också.

A presto

Marco Maccherone

Kommentarer
Postat av: mannndy

Du ska ju få plats med mig...tror du får in mig i handbagaget med 10 kg gränsen...



Love you the most <3

2009-09-11 @ 12:28:00
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0