Dagens lista

Här i Italien pratar alla italienska (i någon form, ofta med dialekt). Desto färre är de som kan prata engelska. Därför - eller om det är tvärtom - är alla utländska TV-program dubbade. Det är lite märkligt att höra Charlie Sheen, Naruto och Homer Simpson prata italienska måste jag säga. Det finns dock några program som inte skulle bli ett dugg sämre med osynkade läpprörelser - de är nämligen redan så dåliga de någonsin kan bli. Ta nu inte den här listan på för stort allvar, jag har inte ägnat särskilt lång tid åt att titta på skräpet.

Topp 3: Världens sämsta TV-serier

3. Sunset Beach
Ledsen Martin, det var verkligen inte bra.

2.
Glamour/Våra bästa år
Oj, delad andraplats! Jag kunde helt enkelt inte bestämma mig för vilket av dem som är töntigast.
(Förlåt Amanda)

1. Baywatch
Det här grundar jag helt och hållet på fördomen att den enda anledningen till att folk (läs: pojkar i puberteten) tittade på det här var att huvudpersonerna sprang i slowmotion i baddräkt. Men själv har jag aldrig sett mer än snuttar av det, så jag kan ha fel.


Kommentarer
Postat av: mannndy

Tur för dig att Frida inte läser din blogg...du skulle vara död då ;(

2009-09-22 @ 18:54:45
URL: http://mannndy.blogg.se/
Postat av: Rasmus G

Nejnej, Baywatch tittade man ju på för att se <a href="http://www.youtube.com/results?search_query=get+into+my+car&search_type=&aq=2&oq=get+into"> David Hasselhoff </a> (fungerar min html-länkning?)

2009-09-23 @ 14:06:36
Postat av: Rasmus G

Tydligen inte.... du får lära mig hur man gör Marcus.

2009-09-23 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0