San Siro på söndag!

Jajamensan, nu är det klart! På söndag är det jag som sitter på San Siro och ser stora, starka AC Milan ta sig an de tappra bologneserna, med Marco di Vaio i spetsen. Det ska bli riktigt häftigt (men jag är fortfarande lite avundsjuk på svärfar som ska se Manchester United mot Everton på Old Trafford...). Jag klarade hela biljettköpet på italienska också, så det känns lite bättre inför studiestarten på måndag. En kikare hade varit bra att ha med till matchen, vi ska nämligen sitta högst upp. Men det är mitt på ena långsidan, så det är nog inte helt värdelösa platser ändå.

A presto

Marco Maccherone

Kommentarer
Postat av: mannndy

Du är duktig du min Marco <3

2009-09-17 @ 14:39:28
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0