Dagens lista

Om fyra timmar har jag rummet för mig själv, lägenheten är rökfri och skoförbud gäller i vardagsrummet/köket. Turkarna ska åka hem till Istanbul. Jag kommer inte att sakna dem i första taget. De har inte varit direkt otrevliga, ganska vänliga snarare, men det har inte fungerat särskilt bra att bo med dem.


Botten 3: Turkiska lågvattenmärken

3.
Åker till Rom i tre dagar och lämnar hela köket fullt med disk
Detta var första gången som jag blev riktigt besviken på dem. Men det skulle ju "aldrig hända igen"...

2. Ordnar fest mitt i veckan, bjuder in 30 personer och låter bli att städa golvet efteråt
I vanliga fall har det varit vanskligt att röra sig i köket utan skor. Den där gången skulle jag egentligen behövt stövlar.

1. Festar i vardagsrummet med hög musik klockan fem på morgonen
Märkligt att inte grannarna vaknade. Att jag var ledig dagen efter spelade ingen roll, så där gör man bara inte - speciellt inte på en torsdag.

Just utanför listan: Den stulna restaurangskylten, sprucket glas på köksgolvet, alla gånger de har lämnat kvällens disk till dagen efter...

Kommentarer
Postat av: Knasbubblan

Stackars min babe :( Lovar att inte göra så när vi bor ihop, bara camilla och frida som kanske kommer stanna över natten men dom tar nog iaf av sig skorna ;)

2010-01-25 @ 21:39:12
Postat av: Marcus

Och så kanske de inte börjar spela Bamboleo på högsta volym klockan fem ;)

2010-01-25 @ 22:05:55
URL: http://maccherone.blogg.se/
Postat av: Babe

Hmm JO det kommer dom definitivt göra =))

2010-01-26 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0