Som ett brev på posten

Så har då min Amanda äntligen fått den överraskning som hon så ivrigt och nyfiket väntat på hela veckan: ett brev från Italien. Ett helt vanligt, gammalt hederligt snigelpostbrev från mig. Fast så värst vanligt är det förstås inte nuförtiden, kanske just därför det var en så bra överraskning. Roligt att du tyckte om det i alla fall, älskling, det kom från hjärtat =)

Min knackigt engelsktalande lärare i Science and Technology of Composite Materials (den engelskspråkiga kursen som jag började med idag) har helt oväntat flyttat morgondagens lektion till måndag förmiddag, vilket gör att jag är ledig i morgon. Det hade ju varit en bra dag att åka till IKEA, om inte för att jag svurit att aldrig mer sätta min fot i den gudsförgätna förorten Casalecchio. Däremot funderar jag på att göra en liten tågresa till kusten, kanske till Rimini eller Ravenna. Man måste ju passa på att se sig omkring när man är här i krokarna.

Nu är det oktober och bara 9 dagar kvar tills jag får träffa Amanda igen. Det är inte särskilt lång tid det =)

Kul att se förresten att två personer har opponerat sig mot den senaste listan. Tydligen ett känsligt ämne. Så ska det vara!

A presto

Marco Maccherone

Kommentarer
Postat av: Mannndy

Det var verkligen det finaste jag fått, tsms med halsbandet och rosorna då förstås. Så skönt att ha ngt jag kan läsa om jag är ledsen, för brevet kommer göra mig lycklig. DU gör mig lycklig och om nio dagar är jag där jag hör hemma igen, i din famn.



Älskar dig mer än livet <3

2009-10-01 @ 17:47:31
URL: http://mannndy.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0