Oh, happy day!

0 dagar kvar. Ikväll kommer Amanda! Om allt går som det ska, vill säga, men det räknar jag med att det gör. Det är bara Amanda som är orolig att hon ska ha glömt eller tappat bort något viktigt så att hon inte kan resa. Jag ska alldeles snart bege mig till tågstationen och åka upp till Milano. Hotellet ligger precis intill stationen, så den här gången ska det inte vara några problem att hitta.

Svårt att säga hur det blir med kontinuiteten på den här bloggen de kommande dagarna. Större delen av tiden kommer all min uppmärksamhet att riktas mot Amanda. Någon lite lista eller lägesrapport kanske det kan bli i alla fall.

För att fylla ut det här inlägget lite kan jag berätta att igår kväll var jag ute på stan med en kille från fotbollslaget och en kompis till honom. Först, efter att de plockat upp mig med bilen, åkte vi runt och letade parkeringsplats i en kvart. Sen gick vi från parkeringen tillbaks till området där de plockat upp mig, gick in på en pub, satt där en stund, gick vidare på en nattsightseeingrunda. Bland annat gick vi förbi Romano Prodis hus. Han bor där, mitt i studentfesternas kvarter. Sen gick vi hem, var och en till sitt. Han som körde bil hade ju bara druckit en liten öl...

Det här var väl inte det mest intressanta inlägget hittills, men jag har svårt att tänka på något annat än Amanda just nu. Ikväll!

A presto

Marco Maccherone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0