Rent hus

Vanligtvis ser här inte särskilt trevligt ut. Det kan ha att göra med att folk går omkring med skor inomhus. Nu har jag i alla fall gjort en insats och sopat, dammsugit och torkat golv i halva lägenheten. Inte bara för att jag ska kunna gå omkring barfota, utan för att Amanda kommer hit. Det duger ju inte för min prinsessa att bo i en svinstia, det säger sig självt. Första natten lyxar vi till det rejält dessutom och bor på trestjärnigt hotell i Milano. Bara 1 dag kvar nu. Om 24 timmar sitter Amanda på planet någonstans över Tyskland, på väg ner till mig.

Foten mår mycket bättre idag, salvan var nog inte så farlig ändå. Jag har varit ute och gått en bit på eftermiddagen, bland annat till ett internetcafé och skrivit ut bekräftelse på tågbiljetter som jag har bokat online. Det borde räcka med bokningsnumret, men man vet aldrig med Trenitalia. Jag litar inte på dem, de hittar på vad som helst för att man ska betala mer. Rånare är vad de är. Tågrånare.

Nu ska jag öva italienska verb och spela Football Manager.

A presto

Marco Maccherone

Kommentarer
Postat av: mannndy

hehe rolig du är...min prins <3

Om 24 ½ h är jag i Italien :)



Puss

2009-10-09 @ 19:56:56
Postat av: Tina

Var rädd om dina fötter det är långt till thaa från Itaien. Ha det så bra nu i dagarna 5 eller vad det blir. csn har höjt bidraget några kronor

2009-10-09 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0