Dagens lista

Amanda har ibland haft vissa synpunkter på hur jag klär mig. Nu har hon gett upp och låter mig hållas. Det kanske inte är helt snyggt att ha strumpor om man har trekvartsbyxor, men det kunde ha varit värre. Folk skriker åtminstone inte efter mig på stan när jag har det.

Topp 3:
Saker som folk ropat åt mig på grund av min klädsel

3. "Howdy, cowboy! Yee-haa!"
Under ungefär ett år på gymnasiet hade jag en australisk läderhatt till vardags. Liknade tydligen en cowboyhatt.

2. "Harry Potter", "Superman", "Batman"
Fel, fel, fel! Vi var egyptiska krigare! MPiRE alltså. Mantel får verkligen folk att reagera.

1. "Metallica är satans musik!"
Har visserligen bara hänt en enda gång, men det var så roligt så det slår allt annat. I vimlet på Drottninggatan i Stockholm kommer en tant fram och börjar gapa åt mig. Just då var jag mest förvånad (Rasmus också), men sen insåg jag snabbt det komiska i situationen. Av alla som den här listan innefattar var hon ju faktiskt närmast sanningen.



Kommentarer
Postat av: Mannndy

hahaha för mig slår cowboy hatten verkligen allt :P...hahaha

Den kan vara kvar i runtuna för all framtid ;)



Kyss

2009-10-16 @ 11:42:01
URL: http://mannndy.blogg.se/
Postat av: Marcus

Men det VAR ju ingen cowboyhatt :P

Ska vi flytta till Runtuna helt plötsligt? Var det inte Italien nyss? ;)

Puss 2<3

2009-10-16 @ 16:17:52
URL: http://maccherone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0