Dagens lista

Modeblogg har efterfrågats efter mitt lilla utspel om temabloggar. Under mina tre veckor här har jag gjort en del observationer av vad som gäller för att smälta in. Summa summarum: Jag sticker ut.

Topp 3:
Italienskt ungdomsmode

3.
Pikétröja
Inget särskilt att tillägga. Det är ganska vanligt, helt enkelt. Jag har en.

2. Hard Rock Café-tröja
ALLA har varit på Hard Rock Café - i London, Prag, Dublin, Edinburgh, Madrid... Jag skulle ha tagit med min Hård Rauk-tröja från Gotland.

1. Jeans
Där sprack rimkedjan, men det hjälps inte. Jeans är det som gäller i stan, även om det är 25 grader varmt och strålande sol. Än så länge kör jag trekvartsbyxor. Heller att de ser att jag är utlänning än att kokas levande varje dag.

Kommentarer
Postat av: mannndy

hehehe okej då vet jag hur jag ska klä mig...men tyvärr är det bara jeans jag har av dom plaggen ;)



Love

2009-10-03 @ 23:52:55
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0