Lite fotboll igen

Ny match, ny målvakt, nya tröjor, ny förlust. 2-4 i en match som vi kunde ha gjort något bättre av om vi hade spelat som ett lag. Ett tydligt problem är passningsspelet, som inte alls fungerar. Min analys är att vi tränar för lite och för långsamt på passningar på träningarna. Jag gjorde väl en godkänd insats idag med. Fötterna och knäna höll, men jag nickade ihop med en kille och fick mig en liten bula i pannan. Jag stod dock upp efteråt, till skillnad från den andre, så på något vis vann jag i alla fall den kampen (fast han fick ju frispark).

I varje match jag har spelat hittills har vi haft olika målvakter och olika matchställ. Idag var det en mittback som fick ta på sig handskarna. Dagens tröjfärg var mörkblå-röd, ackompanjerat av ännu mörkblåare byxor och röda strumpor.

Desto bättre går det för tjejerna i LFC. 4-0 mot Umeå idag läste jag, och det första SM-guldet är så gott som hemma. Stort!

A presto

Marco Maccherone

Kommentarer
Postat av: mannndy

hehe okej vet ej vad jag ska kommentera...men jag älskar dig <3



PUSS

2009-10-31 @ 21:23:19
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0