2 poäng - sista chansen nu!

Det var vissa problem att komma åt nätet i morse också, jag hade annars tänkt avsluta med de sista ledtrådarna redan då så att jag kunde avslöja det rätta svaret innan jag åker hem igen. Men det får bli som det blir, sista delen kommer här:

På 2 poäng: Inte listat ut det än? Kors i taket! En till ordvits då: instrument + guldpeng = ... ? Var det någon som sa GR20? Då är du på rätt spår, inte alls ute och cyklar. Kompositören Bach eller hjälten i Den oändliga historien kan också föra tankarna till vår stad.

Rätt svar, förklaring till ledtrådar och redogörelse för resan kommer i morgon. Skynda på att gissa, två poäng är bättre än noll.

Om det är någon som är orolig att jag ska blåsa bort kan jag meddela att jag inte är på atlantkusten. Det har varit blåsigt på eftermiddagen, men inga farligt starka vindar.

A presto

Marco Maccherone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0